Supply Chain Planner

Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau minimaal 3 jaar relevante werkervaring
Salaris € 3.000,- tot € 3.500,-
Aantal uur per week 40 uur, fulltime
Startdatum zo snel mogelijk
Locatie De Lier

 

Ben jij de doorgewinterde Supply Chain Planner met een sterk analytisch vermogen die ook het overzicht weet te bewaren in stressvolle situaties? De collega die onze productstromen vanuit de Teelt langs Packing, Logistics en Sales stuurt en toewijst aan onze klanten?

Je hebt een passie voor Supply Chain en Teelt en bent opzoek naar een nieuwe uitdaging om jouw ervaring in de FMCG branche verder in de praktijk te brengen. Je wilt je bijdrage leveren aan ons snel innoverende bedrijf en het proces zo optimaal mogelijk inzetten. 

Wij bieden jou de kans om bij een innovatieve totaalspecialist in tomaten te werken. Van teelt tot aan de winkel. Beleef de smaak. Met RedStar. Bouw jij mee?

Hoe zou je dag er uit kunnen zien?

Je bent een vroege vogel, want om 6u30 uur ben je aanwezig bij het overleg met Sales. Wat vraagt de klant? Jij bent op de hoogte van de status van de planningen, voorraad, kwaliteiten en prognoses. Wijzigingen hierin zie je aankomen, anticipeer je op en weet je adequaat te managen. Alles voor een optimale planning en een minimale klantimpact. Dit is wat jij brengt tijdens dit overleg. 

Je dag is begonnen en met een kop koffie in je hand luister je, vraag je, adviseer je de collega’s van de andere afdeling. Daarna ga je met jouw eigen afdeling in overleg over hoe jullie samen de komende week alles in goede banen gaan leiden en waar de uitdagingen liggen De monsters van de tomaten staan op tafel, zowel de gele, als de groene, als natuurlijk de rode. Je leidinggevende praat nog even met je na om te vragen hoe het met je gaat en wat je van de dag verwacht. 

Zo! Na de lunch, in ons eigen RedStarant waar uiteraard onze eigen tomaten op het menu staan, staat een collega van de afdeling verkoop aan je bureau; er is een wijziging die directe gevolgen heeft dus een aantal zaken moeten worden omgegooid. Je schakelt snel met betrokken partijen. 

Voordat de dag eindigt loopt een collega van packing bij je langs. De veranderende teeltplanning heeft invloed op de planning voor de verpakkingsafdeling en dit moeten jullie goed afstemmen. Jullie kijken samen naar de verschillende opties en tekenen de uitkomsten uit. 

Terug achter je computer leg je alle informatie in het systeem vast en samen met je collega analyseer je de data die op je afkomt. Want, morgen weer een nieuwe, volle, dag! 

Jij vindt dit leuk. Je houdt van deze druk. Van deze rol waarbij je overal je tentakels hebt. Je bent de olie in onze machine. 

Wat wij van je vragen 

  • •Een samenwerker met een besluitvaardig karakter. Schakelt snel, heeft snel een netwerk van interne afdelingen en externe klanten; 

    •Een afgeronde HBO opleiding of mbo met aanvullende cursus en relevante werkervaring in de richting van Logistiek, Bedrijfskunde of Supply Chain Management. 

    •Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de FMCG branche;

    •Kennis en ervaring met IT en ERP systemen en je bent natuurlijk een ster in Excel;

    •Uiteraard is je Nederlands perfect, je Engels goed in woord en geschrift en vinden we het een absolute pré wanneer je Frans beheerst.

Wat wij je bieden

  • Een prima salaris tussen de  €3.000,- en € 3.500,- 

  • Een topsfeer om in te werken, leuke collega’s die van wanten weten;

  • 26 vakantiedagen, fijn pensioen, de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van scholing en opleiding;

  • De lekkerste tomaten om mee naar huis te nemen, je moet natuurlijk wel proeven;

  • De kans om zelfstandig je rol verder te ontwikkelen en uit te bouwen;

  • Volop leuke en sportieve activiteiten vanuit onze personeelsvereniging of onze active club;

Onze recruitment procedure

  1. Wij beoordelen de sollicitaties wanneer ze binnen komen. Zolang de vacature zichtbaar is, kun je solliciteren;

  2. Binnen 5 werkdagen na het ontvangen van je sollicitaties reageren we:

    • Telefonisch nemen we contact met je op wanneer we je willen ontmoeten
    • Via de mail krijg je een afwijzing, met reden, waarom je op dit moment helaas niet voor ons het juiste profiel hebt
  3. Het eerste gesprek is nu weer op locatie! We ontmoeten je graag persoonlijk! Eventueel met het inbellen van een collega die wat verder van deze locatie af zit. Dit zal via Teams zijn. In dit eerste gesprek kijken we naar wie je bent, waar je voor staat en of wat wij bieden bij jouw wensen past;

  4. Denk na het eerste gesprek rustig na over wat je van ons vindt, dat doen we ook over jou;

  5. Het tweede gesprek is ook bij ons op locatie, We verdiepen in wie jij bent als persoon, wat je komt halen en brengen, wat wij je kunnen geven en vragen. Jij vraagt ons het hemd van het lijf om te kijken of wij jou passen;

  6. Voor het derde gesprek vragen we je een plan te bedenken voor jouw eerste twee weken binnen Redstar. Wat heb je van ons nodig om succesvol te starten? Denk hierbij aan tijd met leidinggevenden, aan kennismaking op andere locaties, eventueel een dag aanwezig op onze packing afdeling waarbij je ook spreekt met onze mensen van Human Capital en Quality Assurance. Alles wat je nodig hebt om goed te wortelen binnen RedStar.

  7. Zijn we allemaal happy en in de go flow? Dan zullen we je een aanbieding doen waarop wij hopen dat jij volmondig ja kan zeggen!

  8. Gefeliciteerd en welkom bij RedStar.

Interesse?

Stuur je CV en motivatie naar vacature@redstar.nl of neem voor meer informatie contact op met Christien van de Velde op 06 - 433 561 10